Скасування постанови поліції. Зразок позову.

Діє з 15.12.2017 р.

Адвокатське бюро ОСМАРК

В Ленінський районний суд

міста Кіровограда 

    позивач:                Петренко Петро Іванович,

25000, м. Кропивницький,

Ін. код 0000000000

вул. Шевченка, ___

тел. ____________

відповідач:                Поліцейський УПП в Кіровоградській області рядовий

поліції ____________, 1 бат, 4 рота.

                                                                             25000, вулиця Панфіловців, 22,

Кропивницький, тел. ________

 АДМІНІСТРАТИВНИЙ  ПОЗОВ

про скасування постанови про накладення адміністративного стягнення

07 травня 2018 року поліцейським УПП в Кіровоградській області рядовим поліції ______ (далі – Відповідач) відносно мене винесена постанова про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі Серія ЕАА № 000000 (далі-Постанова).

Відповідно до винесеної постанови я визнаний винним у здійсненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст.126 КУпАП України. Як зазначено в постанові, я керував ТЗ без поліса обов’язкового страхування, чим порушив п. 2.1 ПДР.

Мені поставлено в обов’язок сплатити грошовий штраф у розмірі 425 грн.

Доказом, що підтверджує дані обставини, є постанова по справі про адміністративне правопорушення, яка додається.

Постанова є протиправною та підлягає скасуванню виходячи з наступного:

 07 травня 2018 року після 21.00 год. я прямував по вул. ________,                          м. Кропивницький на автомобілі _________, д.н.з. __________. Раптом мене обігнав поліцейський автомобіль та поліцейські в ньому зробили вимогу мені зупинитися. Я зупинився та попрохав поліцейського пояснити причину зупинки. Поліцейський відповів, що я рухався «підозріло». Я відповів йому, що це не є причиною зупинки. На дані твердження поліцейський не зреагував то наказав надати документи водія. Я твердо вказав поліцейському, що його дії незаконні, але надав всі необхідні документи.

Корисне на сайті

Після перевірки всіх документів, які я надав відповідно до вимог п. 2.1.ґ,   я попрямував по справам.

15 травня 2018 року я отримав поштовим зв’язком Постанову, з якої дізнався, що мене притягнуто до адміністративної відповідальності за ч. 1 ст. 126 КУпАП.

Таким чином, було складено незаконну постанову, факти, викладені в ній, не відповідають дійсності.

Підтвердженням є те, що в мене є в наявності страховий поліс АК/9779181, який діє до _______ р. та завжди знаходиться в автомобілі (додається).

Необхідно зазначити, що інспектор при винесенні постанови не керувався жодними допустимими доказами, які б підтверджували мою вину у скоєнні правопорушення.

Відповідно до розділу IV ІНСТРУКЦІЇ з оформлення поліцейськими матеріалів про адміністративні правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані не в автоматичному режимі, зміст постанови по справі про адміністративне правопорушення повинен відповідати статті 283 КУпАП.

Згідно ст. 283 КУпАП, постанова обов’язково повинна містити правові наслідки невиконання адміністративного стягнення та порядок його оскарження.

Винесена постанова не відповідає даним вимогам, так як в ній не зазначено порядок її оскарження.

Згідно п. 24 Постанови Пленуму Верховного Суду України №14 від 23.12.2005 року «Про практику застосування судами України законодавства у справах про деякі злочини проти безпеки дорожнього руху та експлуатації транспорту, а також про адміністративні правопорушення на транспорті» – судам слід звернути увагу на неприпустимість спрощеного підходу до судового розгляду справ про адміністративні правопорушення на транспорті та ігнорування прав осіб, яких притягають до відповідальності, потерпілих, їх законних представників і захисників.

Відповідно до ст. 161 КАСУ повідомляю:

Інших оригіналів письмових доказів немає.

мною не подано іншого позову (позовів) до цього самого відповідача (відповідачів) з тим самим предметом та з тих самих підстав.

На підставі вищевикладеного, керуючись ст.ст. 160-161 Кодексу адміністративного судочинства України, ч.1 ст. 126, ст.ст.283, 288, 289 Кодексу України про адміністративні правопорушення, Правилами дорожнього руху України, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України №106 від 10 жовтня 2001 року,-

П Р О Ш У  С У Д:

Визнати дії Відповідача протиправними та скасувати постанову Серія ЕАА  _______ № 000000 про накладення адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксоване не в автоматичному режимі.

Додатки:

Оригінал постанови на 1 арк;

Копія полісу на 1 арк.;

Копія адміністративного позову з додатками на 3 арк.

_________ р.

Позивач                           _____________________________                  Петренко П.І.

1 комментарий

    • Моня 27.12.2018 в 11:02

    Ответить

    Речення «Також при винесенні постанови інспектором не ознайомлено мене з правами ст. 268 КУпАП, що є грубим порушенням …» є недоречним, бо винесення постанови не місці зупинки транспортного засобу проводиться працівником поліції у спрощеному провадженні, тобто не має взагалі розгляду справи, не має допиту свідків, не має ознайомлення з правами відповідно до ст. 286 КУпАП.
    Згідно з ч.ч. 1, 2 ст. 222 КУпАП органи Національної поліції розглядають справи про адміністративні правопорушення, які полягають, зокрема, у порушенні правил дорожнього руху, відповідальність за які передбачена ч. 1 ст. 122, ч. 1 ст. 126 КУпАП. Від імені органів Національної поліції розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право працівники органів і підрозділів Національної поліції, які мають спеціальні звання, відповідно до покладених на них повноважень.
    Положеннями ч. 2 ст. 258 КУпАП передбачено, що протокол не складається у разі вчинення адміністративних правопорушень, розгляд яких віднесено до компетенції Національної поліції, та адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих в автоматичному режимі.
    У відповідності до ч. 4 ст. 258 КУпАП у випадках, передбачених частинами першою та другою цієї статті, уповноваженими органами (посадовими особами) на місці вчинення правопорушення виноситься постанова у справі про адміністративне правопорушення відповідно до вимог ст. 283 цього Кодексу.
    Зазначені норми права вказують на те, що законом встановлений спеціальний порядок притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення, передбачені ч. 2 ст. 122 КУпАП, який полягає у тому, що протокол про адміністративне правопорушення не складається, а постанова виноситься на місці вчинення правопорушення. У такому випадку не здійснюється провадження у справі про адміністративне правопорушення у порядку та за правилами, встановленими розділом ІV КУпАП.
    http://reyestr.court.gov.ua/Review/73015875

Добавить комментарий для Моня Отменить ответ

Ваш электронный адрес не будет опубликован